• For 2024 Pilgrims: €50,- donation = 1 year with no ads on the forum + 90% off any 2024 Guide. More here.
    (Discount code sent to you by Private Message after your donation)

Search 69,459 Camino Questions

starting in sjpdp at may 19 2017

Johnny mp

johnny camino
Time of past OR future Camino
camino de france
hi, my name is Johnny, and i arrive next may 18th on sjpdp and i wil start walking at the 19th of may... somebody else also starting at this day? i'm looking forward to meet you all, and have great chat's and much fun, like i have it last year.... see you...
buen camino...
 
Technical backpack for day trips with backpack cover and internal compartment for the hydration bladder. Ideal daypack for excursions where we need a medium capacity backpack. The back with Air Flow System creates large air channels that will keep our back as cool as possible.

€83,-
My wife and I will start from Pamplona on May 20. On May 22 we will begin walking with 5 French hikers whom we will meet in Puente la Reina. This will be my first Camino after a knee replacement and I will be walking slowly, so you will be passing me about 5-7 days into your Camino.

Buen Camino!

Tom
 
hi tom, i'm looking forward to it.... to meet you and you'r wife, here you can see me with my backpack.
buen camino
 

Attachments

  • 0003.jpg
    0003.jpg
    178 KB · Views: 27
  • 0004.jpg
    0004.jpg
    350.8 KB · Views: 21
The focus is on reducing the risk of failure through being well prepared. 2nd ed.
hi, my name is Johnny, and i arrive next may 18th on sjpdp and i wil start walking at the 19th of may... somebody else also starting at this day? i'm looking forward to meet you all, and have great chat's and much fun, like i have it last year.... see you...
buen camino...
Hallo J,

Ik vertrek vanuit Charleroi de 18e maar blijf in Biarritz om daarna naar Sjpdp te vertrekken de 19e. Vertrek dan de 20e naar Roncevalles. Tzou moeten lukken dat we elkaar niet ontmoeten. Goeie reis alvast. Hopelijk hebben we een beetje geluk met het weer. Buren camino.
 
hey Marc, ik vertrek de 18e vanuit brussel ook naar biaritz, maar moet dan dadelijk door om de trein te halen naar sjpdp, omdat ik smorgens wil vertrekken. maar ben er wel zeker van dat we ons gaan zien, aangezien ik de eerste dag heel kort ga houden en pas de 20e in roncevales zal aankomen. buen camino
 
hey Marc, ik vertrek de 18e vanuit brussel ook naar biaritz, maar moet dan dadelijk door om de trein te halen naar sjpdp, omdat ik smorgens wil vertrekken. maar ben er wel zeker van dat we ons gaan zien, aangezien ik de eerste dag heel kort ga houden en pas de 20e in roncevales zal aankomen. buen camino
hey Marc, ik vertrek de 18e vanuit brussel ook naar biaritz, maar moet dan dadelijk door om de trein te halen naar sjpdp, omdat ik smorgens wil vertrekken. maar ben er wel zeker van dat we ons gaan zien, aangezien ik de eerste dag heel kort ga houden en pas de 20e in roncevales zal aankomen. buen camino


:) OK tot ziens:)
 
Get a spanish phone number with Airalo. eSim, so no physical SIM card. Easy to use app to add more funds if needed.
Hi Johnny,

Ik vlieg ook de 18e naar Biarritz en loop de 19e naar Orisson. Zelfde plan dus? Als er meer pelgrims zijn op het vliegveld, misschien kijken voor vervoer direct naar SJPdP? Ik kreeg een tip van hostel Beilari waar ik in SJPdP verblijf, dat dit ca. 10-20 euro p.p. (evenveel als eerst naar station en dan met de trein?)
 
Hi Johnny,

Ik vlieg ook de 18e naar Biarritz en loop de 19e naar Orisson. Zelfde plan dus? Als er meer pelgrims zijn op het vliegveld, misschien kijken voor vervoer direct naar SJPdP? Ik kreeg een tip van hostel Beilari waar ik in SJPdP verblijf, dat dit ca. 10-20 euro p.p. (evenveel als eerst naar station en dan met de trein?)

Hey Isabel, ik kom om 13.55u in Biaritz aan. mijn bedoeling was om een taxi te nemen naar Bayonne en vandaar om 14.55u de trein op te stappen, en zal rond 16u in SJPdP aankomen. om hoelaat kom jij in biaritz aan?
ik heb eens op de site gekeken van de herberg, Beilari, het ziet er mooi uit, maar ik vermoed dat men best een bed reserveert, dat heb jij misschien al gedaan?
opropos reserveren, ik hoop dat jij je bed in de herberg orrison al gereserveerd heb, want die is spijtig genoeg al volzet, ik was ook te laat maar heb wel nog in hun tweede locatie (kyala) die 700 m ervoor ligt een bed kunnen reserven, dus als je niet dadelijk door wilt wandelen tot ronsevalles zal je snel moeten proberen te reserveren...
ik hoop dat we elkaar treffen...
groetjes Johnny
 
Hi Johnny,

Ik vlieg ook de 18e naar Biarritz en loop de 19e naar Orisson. Zelfde plan dus? Als er meer pelgrims zijn op het vliegveld, misschien kijken voor vervoer direct naar SJPdP? Ik kreeg een tip van hostel Beilari waar ik in SJPdP verblijf, dat dit ca. 10-20 euro p.p. (evenveel als eerst naar station en dan met de trein?)

Nog even een extra info voor je isabel, ik zag net op de site van Beilari, (daar waar je kan reserveren) dat op 18 mei alles volzet is, jammer, want het zag er leuk uit...
dus we zullen nog ergens anders iets moeten vinden.
groetjes Johnny
 
The focus is on reducing the risk of failure through being well prepared. 2nd ed.
Hoi Johnny,

Ik heb een paar maanden geleden al gereserveerd in Beilari en Orisson, had al gelezen dat je dat maar het beste zo snel mogelijk kon doen. Hopelijk vind jij nog een goede plek.
Ik denk dat we dezelfde vlucht hebben uit Charleroi, dus wellicht kunnen we een taxi delen naar Bayonne. Misschien zien we nog veel meer pelgrims uit het vliegtuig stappen! :)
 
Hey Isabel, ik zal wel een plaatsje vinden... ik vlieg vanuit brussel naar madrid en heb dan vandaar een vlucht naar Biaritz... jij dan ook? en kom jij dan ook om 13.55u daar aan?
heel waarschijnlijk zullen er nog pelgrims zijn die ook naar Bayonne moeten...
 
Hoi Johnny,

Ik heb een paar maanden geleden al gereserveerd in Beilari en Orisson, had al gelezen dat je dat maar het beste zo snel mogelijk kon doen. Hopelijk vind jij nog een goede plek.
Ik denk dat we dezelfde vlucht hebben uit Charleroi, dus wellicht kunnen we een taxi delen naar Bayonne. Misschien zien we nog veel meer pelgrims uit het vliegtuig stappen! :)

heb jij al een ticket voor de trein? ik heb me die online al gereserveert.
 
Down bag (90/10 duvet) of 700 fills with 180 g (6.34 ounces) of filling. Mummy-shaped structure, ideal when you are looking for lightness with great heating performance.

€149,-
heb jij al een ticket voor de trein? ik heb me die online al gereserveert.

Ik vlieg vanuit Charleroi rechtstreeks naar Biarrritz, kom om 13.30 aan. De trein nog niet geregeld, houd de opties nog even open, als er meer pelgrims zijn, wellicht samen vervoer regelen met de express Bouricott naar SJPdP
 
ah, dan zien we ons wellicht toch al even op de luchthaven,
ik wens je alvast een aangename vlucht.
groetjes johnny
 
My wife and I will start from Pamplona on May 20. On May 22 we will begin walking with 5 French hikers whom we will meet in Puente la Reina. This will be my first Camino after a knee replacement and I will be walking slowly, so you will be passing me about 5-7 days into your Camino.

Buen Camino!

Tom
We are starting May 3 from SJPDP. My husband had a hip replacement July 2016 and I had a knee replacement December 2016. We will also be going slowly
 
€2,-/day will present your project to thousands of visitors each day. All interested in the Camino de Santiago.

Most read last week in this forum

Hace dos días falleció a los 78 años Pepe Puertas "el peregrino de La Rioja" Todos los años en Julio hacía el camino francés completo para llegar a Compostela el 25 de Julio. Año tras año durante...
Hello my name is Brenda and I am establishing a daily AA meeting 6-7 pm at Casa Anglican WhatsApp 416-8018176 for daily updates Thankyou. Buen Camino
Hello. I’m Steph from USA Arriving in pamplona May 27 2024 Is anyone arriving that destination & date so we can coordinate transportation to SJPP. TIA
Hi forum friends, I've been reading lots of posts on here to prepare for my first Camino: May 11th to 16th, central Portuguese way starting from the portuguese border to Tui Spain As a solo female...
Hello fellow peregrines, I’m Davide , a 30,yrs old Italian guy from Barcelona ! I was always fascinated by the Camino de Santiago and my eyes got lucent when a day to the pueblo español I saw...
Can anyone tell me where I can purchase a Vodafone sim card in SJPD or any other town . I start in SJPD I prefer to have a sim rather then a esim

âť“How to ask a question

How to post a new question on the Camino Forum.

Similar threads

Forum Rules

Forum Rules

Camino Updates on YouTube

Camino Conversations

Most downloaded Resources

This site is run by Ivar at

in Santiago de Compostela.
This site participates in the Amazon Affiliate program, designed to provide a means for Ivar to earn fees by linking to Amazon
Official Camino Passport (Credential) | 2024 Camino Guides
Back
Top